Čo sú Doplnkové služby k produktom?

Náš obchod poskytuje doplnkové služby k vybraným produktom. Momentálne sú dostupné tieto služby:

Darčekové balenie

Váš produkt profesionálne zabalíme s použitím previazaného darčekového baliaceho papiera alebo darčekovej krabičky (podľa veľkosti a typu produktu).

  • Na balení darčekov si dávame záležať. Odoslanie objednávky sa oneskorí o jeden pracovný deň.
  • Pokiaľ nám produkt vrátite, čiastka za túto službu vrátená nie je. Pretože služba bola poskytnutá.

Každý produkt s touto službou zabalíme ako osobitný darček. Produkty v jednej objednávke, ku ktorým nie je zvolená táto služba prikladáme osobitne (tzn. nepriložíme ich do darčekového balenia k inému produktu).

Kedy mi Zákaznícka podpora odpovie?

Obvykle do 24 hodín (počas rušnejších období, víkendov a sviatkov sa môže táto doba predĺžiť).

Rýchla odpoveď je určite výhodná, ale je dôležité nájsť rovnováhu medzi rýchlosťou a kvalitou odpovedí. Niekedy je lepšie, ak si podpora vezme čas na dôkladné preskúmanie problému a poskytne kvalitnú a presnú odpoveď.

Koľko dní trvá doručenie?

Spracovanie zásielky v našom obchode trvá 1 pracovný deň (vo výnimočných prípadoch 2 pracovné dni). Doručenie Slovenskou poštou aj Packetou trvá 1 až 3 pracovné dni (pred sviatkami môže byť dodacia doba dlhšia). Ak si tovar objednáte v pondelok, mal by vám prísť medzi stredou a piatkom.

Nedostal som email o spracovaní zásielky.

Najčastejšou príčinou je preklep v emailovej adrese, ktorú ste zadávali do objednávky. Napíšte správnu emailovú adresu našej Zákazníckej podpore, ktorá chybu opraví.

Vo svojich emailových správach tiež skontrolujte zložku Spam, môže sa stať, že správa skončila tam.