ℹ️ Predtým, ako napíšete našej Zákazníckej podpore, skúste svoju odpoveď nájsť tu.

Na stránke daného produktu kliknite na tlačítko Pridať do košíka. Rovnako si prípadne pridáte aj ďalšie produkty. Keď ste si umiestnili do košíka požadované produkty, môžete pokračovať ďalej.

Potom kliknete na tlačítko Zobraziť košík (alebo v pravo hore na obrázok košíka). Zobrazí sa vám stránka, kde vidíte čo máte v košíku a tiež ceny, rovnako si tu môžete vybrať spôsob dopravy.

Následne kliknite na tlačítko Skontrolovať a objednať. Na tejto stránke zadáte svoju adresu, prípadne si vyberiete výdajné miesto Packety, do ktorého vám máme zásielku doručiť. Rovnako si tu môžete znova skontrolovať produkty, ktoré máte v košíku a tiež vybraný spôsob dopravy. Vidíte tu ceny za každú položku a za dopravu. V spodnej časti formulára si ešte zvolíte spôsob platby. Nezabudnite odkliknúť súhlas s našimi Obchodnými podmienkami, ktoré si tu tiež môžete zobraziť a prečítať.

Keď máte všetko hotové, objednávku odošlete tlačítkom Objednať s povinnosťou platby. Všetko ostatné vybavíme a vy si môžete o pár dní zásielku vyzdvihnúť.

Náš obchod poskytuje doplnkové služby k vybraným produktom. Momentálne sú dostupné tieto služby:

Darčekové balenie

Váš produkt profesionálne zabalíme s použitím previazaného darčekového baliaceho papiera alebo darčekovej krabičky (podľa veľkosti a typu produktu).

  • Na balení darčekov si dávame záležať. Odoslanie objednávky sa oneskorí o jeden pracovný deň.
  • Pokiaľ nám produkt vrátite, čiastka za túto službu vrátená nie je. Pretože služba bola poskytnutá.

Každý produkt s touto službou zabalíme ako osobitný darček. Produkty v jednej objednávke, ku ktorým nie je zvolená táto služba prikladáme osobitne (tzn. nepriložíme ich do darčekového balenia k inému produktu).

Zásielky odosielame prostredníctvom Slovenskej pošty a Packety (Zásielkovne). Jednotlivé spôsoby sledovania zásielky sa líšia podľa spôsobu akým ste vytvorili objednávku:

  • Slovenská pošta (na dobierku) – sledovacie číslo vám pošleme na vyžiadanie emailom. Obráťte sa na našu Zákaznícku podporu.
  • Slovenská pošta (platba kartou) – sledovacie číslo vám príde automaticky v emailovej správe spolu s faktúrou. Keď bude zásielka pripravená, Slovenská pošta vás informuje klasickým žltým lístkom, ktorý nájdete vo svojej poštovej schránke.
  • Packeta (na dobierku aj pri platbe kartou) – Packeta vám pošle sledovacie číslo emailom. Keď bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie informuje vás o tom emailom aj SMS správou (prípadne vám v deň doručenia zavolá kuriér).

Ak ste si svojej objednávke platili platobnou kartou, faktúru vám pošleme hneď ako začneme pripravovať vašu zásielku.

Ak ste zvolili platbu na dobierku, faktúru vám pošleme až po prevzatí zásielky.

Obvykle do 24 hodín (počas rušnejších období, víkendov a sviatkov sa môže táto doba predĺžiť).

Rýchla odpoveď je určite výhodná, ale je dôležité nájsť rovnováhu medzi rýchlosťou a kvalitou odpovedí. Niekedy je lepšie, ak si podpora vezme čas na dôkladné preskúmanie problému a poskytne kvalitnú a presnú odpoveď.

Spracovanie zásielky v našom obchode trvá 1 pracovný deň (vo výnimočných prípadoch 2 pracovné dni). Doručenie Slovenskou poštou aj Packetou trvá 1 až 3 pracovné dni (pred sviatkami môže byť dodacia doba dlhšia). Ak si tovar objednáte v pondelok, mal by vám prísť medzi stredou a piatkom.

Aktuálne ceny dopravy nájdete na stránke Doprava a platba.

Ak vám prišla poškodená alebo neúplná zásielka, prípadne ak neprišla vôbec, hneď kontaktujte našu Zákaznícku podporu, ktorá sa bude snažiť váš problém vyriešiť.

Nie, zásielky posielame výhradne prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Packety (Zásielkovne). Iné formy dopravy ani osobný odber nerealizujeme.

Áno, produkt môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Postup nájdete na stránke Odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Objednávku je možné zrušiť (stornovať) len do doby, kým nie je odoslaná. Ak si želáte zrušiť objednávku, neodkladajte to a napíšte našej Zákazníckej podpore čo najskôr.

Pokiaľ sme už objednávku odoslali, prevezmite ju a následne nám vráťte produkt/produkty do 14 dní. Postup nájdete na stránke Odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Áno. Pokiaľ v popise produktu chýba údaj, ktorý vás zaujíma (napr. hmotnosť produktu), obráťte sa na našu Zákaznícku podporu.

Najčastejšou príčinou je preklep v emailovej adrese, ktorú ste zadávali do objednávky. Napíšte správnu emailovú adresu našej Zákazníckej podpore, ktorá chybu opraví.

Vo svojich emailových správach tiež skontrolujte zložku Spam, môže sa stať, že správa skončila tam.

Áno, do 14 dní od prevzatia zásielky.

Prvá výmena tovaru je bezplatná. Kupujúci hradí len náklady na dopravu (poštovné smerom k nám).

Každá ďalšia výmena toho istého tovaru je spoplatnená sumou 5 € (tzn. zásielka vám príde na dobierku vo výške 5 €).

Nie, zásielky doručujeme len na území Slovenskej republiky.