Aktuálne ceny dopravy nájdete na stránke Doprava a platba.
Archívy: FAQs
Kedy mi príde faktúra?
Ak ste pri svojej objednávke platili platobnou kartou, faktúru vám pošleme hneď ako začneme pripravovať vašu zásielku.
Ak ste zvolili platbu na dobierku, faktúru vám pošleme až po prevzatí zásielky.
Nesedí mi veľkosť. Vymeníte mi tovar?
Áno, do 14 dní od prevzatia zásielky.
Prvá výmena tovaru je bezplatná. Kupujúci hradí len náklady na dopravu (poštovné smerom k nám).
Každá ďalšia výmena toho istého tovaru je spoplatnená sumou 5 € (tzn. zásielka vám príde na dobierku vo výške 5 €).
Môžem vrátiť produkt?
Áno, produkt môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Postup nájdete na stránke Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Kde je moja zásielka?
Zásielky odosielame prostredníctvom Slovenskej pošty a Packety (Zásielkovne). Jednotlivé spôsoby sledovania zásielky sa líšia podľa spôsobu akým ste vytvorili objednávku:
- Slovenská pošta (na dobierku) – sledovacie číslo vám pošleme na vyžiadanie emailom. Obráťte sa na našu Zákaznícku podporu.
- Slovenská pošta (platba kartou) – sledovacie číslo vám príde automaticky v emailovej správe spolu s faktúrou. Keď bude zásielka pripravená, Slovenská pošta vás informuje klasickým žltým lístkom, ktorý nájdete vo svojej poštovej schránke.
- Packeta (na dobierku aj pri platbe kartou) – Packeta vám pošle sledovacie číslo emailom. Keď bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie informuje vás o tom emailom aj SMS správou (prípadne vám v deň doručenia zavolá kuriér).