Zásielky odosielame prostredníctvom Slovenskej pošty a Packety (Zásielkovne). Jednotlivé spôsoby sledovania zásielky sa líšia podľa spôsobu akým ste vytvorili objednávku:
- Slovenská pošta (na dobierku) – sledovacie číslo vám pošleme na vyžiadanie emailom. Obráťte sa na našu Zákaznícku podporu.
- Slovenská pošta (platba kartou) – sledovacie číslo vám príde automaticky v emailovej správe spolu s faktúrou. Keď bude zásielka pripravená, Slovenská pošta vás informuje klasickým žltým lístkom, ktorý nájdete vo svojej poštovej schránke.
- Packeta (na dobierku aj pri platbe kartou) – Packeta vám pošle sledovacie číslo emailom. Keď bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie informuje vás o tom emailom aj SMS správou (prípadne vám v deň doručenia zavolá kuriér).